måndag 18 augusti 2014

Trevliga besök, sålda möbler & kundbild...

Jag har verkligen glädjen att få möta så många härliga människor i mitt jobb..
.. och denna helgens besök var inget undantag. Tack till er!
Möbler har hämtats och nya har sålts...


Skrivbordet är nu sålt och har lämnat verkstaden.


Drängaskåpet som numera är ett vitrinskåp med glas i dörrarna... är sålt.

Ps. Kan man tro att denna bild är tagen kl.12 mitt på dagen när man tittar ut genom fönsterna??
Det är verkligen mörkt denna regntunga dag.


Dörren på skåpet har fått en gammaldags värvel som stängningsanordning.


Fin detalj...
Högst upp inuti skåpet så sitter de gamla ursprungliga krokarna i orört skick.

 *****
Så har jag fått bild från kund som för ett tag sedan köpte en kommod av mig...


... och så här fint har den fått det.
Handdrejat tvättfat och blandare i gammal stil. Sååå snyggt!!
Tack för bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar