tisdag 2 september 2014

Höstplantering, nyanlänt & kötider...

Äntligen, så har jag fått lite ordning på urnorna...
I år hade jag ingen inspiration när det gällde sommarplantering. Det har bara stått några tråkiga pelargonier i utekrukorna men nu så har jag piffat till det lite.


Nytt i verkstaden...


En fin skänk har anlänt.
Vad jag har hunnit se så är skicket fantastiskt bra och den har en härlig storlek. 
Kommer bli helt underbar när den blir färdig.
H122 B105 D44



Vill bara uppmärksamma att den möjlighet som man har att ställa sig i kö på en möbel är tidsbegränsad till tre (3) månader. Sedan får man gärna höra av sig igen och förlänga. Finns ingen garanti att jag kan få tag i just den önskade möbeln men jag gör vad jag kan.

Trevlig, solig, tisdag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar